Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ziet er niet slecht uit, maar ik zou eens een pol.filter gebruiken, dan komen je kleuren beter uit.
Ofwel in PhotoShop de levels aanpassen, vind de kleuren nogal flets nu.
De achterkant van de wagen zou misschien ook interessant kunnen zijn, nu zien we drie keer de voorkant, van bijna dezelfde hoek genomen, afwisselen is de boodschap hier.
In de laatste foto sta je zelf mee op de foto als reflectie in de bumper, omdat je nogal kort op de wagen stond om de foto te nemen, dit kan je vermijden door meer afstand te nemen en dan in te zoomen met een tele (bvb je 150-500 gebruiken) ... moet je natuurlijk wel plaats voor hebben hé.
De 2e foto lijkt me niet echt scherp, eventueel even USM overhalen kan dit verbeteren denk ik.
De achterkant van de wagen zou misschien ook interessant kunnen zijn, nu zien we drie keer de voorkant, van bijna dezelfde hoek genomen, afwisselen is de boodschap hier.
Ziet er niet slecht uit, maar ik zou eens een pol.filter gebruiken, dan komen je kleuren beter uit.
Ofwel in PhotoShop de levels aanpassen, vind de kleuren nogal flets nu.
Is aangepast in de eerste foto
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Is aangepast in de eerste foto
Hello,
ik heb je foto nog even door PhotoShop gehaald, usual stuff, levels, softlight gradient, softlight brush etc ... ongeveer 1 minuut aan gewerkt :
Om beter te vergelijken heb ik jouw foto er ook nog even bijgezet :
Als je wil dat ik hem terug weghaal, geen probleem hoor, wou gewoon even laten zien wat er uit de foto te halen is door nog snel enkele kleine aanpassingen te doen.
Beste Mark,
Laat hem maar staan, ziet er veel beter uit.Ik zal toch eens een cursus PS moeten gaan volgen om dit resultaat te bereiken.Veel breng ik er nog niet van terecht.
mvg Luc
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment