Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dat op het industrie terrein in Tienen ? Die loods op de achtergrond komt me bekend voor ?
't is in elk geval een mooi foto, heb hem aan mijn broer doorgestuurd, die heeft 'in zijne jonge tijd' nog zo'n wagen gehad, natuurlijk in het wit maar dan wel met koplampen, was gewoon ingeschreven op de baan, een kleine bom dat wel.
Knap vastgelegd en mooie HDR, zou wel links op de foto de hoek van de wagen die ernaast stond even wegshoppen ...
Is dat op het industrie terrein in Tienen ? Die loods op de achtergrond komt me bekend voor ?
't is in elk geval een mooi foto, heb hem aan mijn broer doorgestuurd, die heeft 'in zijne jonge tijd' nog zo'n wagen gehad, natuurlijk in het wit maar dan wel met koplampen, was gewoon ingeschreven op de baan, een kleine bom dat wel.
Knap vastgelegd en mooie HDR, zou wel links op de foto de hoek van de wagen die ernaast stond even wegshoppen ...
Mark
ja is idd industrie terrein in tienen foto is gemaakt tijdens de slalom van tienenen heb ineens de auto ernaast even weggshopt
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment