Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wings & Wheels (vliegtuigen)
Collapse
X
-
-
Re: Wings & Wheels (vliegtuigen)
Nice! Vooral de HDR van de B17 is leuk! Wel een vreemd kleurtje in de Skyraider's 2e shot...
Leuk event, al wou ik dat er echt gevlogen werd. De demo van de Merlin XX was wel een leuk zicht...Last edited by Omag; 10 augustus 2008, 12:33.Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
-
Tweede is mooi, zw doet het goed.
De B17, pink lady vind ik niet zo, kleuren een beetje te. Wel lekker scherp met veel detail.
De derde heeft inderdaad een vreemde kleur en het landingsgestel staat wat scheef, maar dat zal de lens wezen. De positie is wel leuk.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk berichtNice! Vooral de HDR van de B25 is leuk! Wel een vreemd kleurtje in de Skyraider's 2e shot...
Leuk event, al wou ik dat er echt gevlogen werd. De demo van de Merlin XX was wel een leuk zicht...
Maar het was zeker zijn bezoekje waard!
Met die HDR bewerkingen wou ik het event eens op een andere manier in beeld brengen. Indien interesse kan ik ook nog enkele landvoertuigen posten al dan niet HDR versies...
Comment
-
Ik bid om beter weer deze middag, om de B-17 te zien vertrekken vanaf mijn vaste spotplaats. Die magistrale machine op enkele kilometer van mijn huis hebben en niet zien vliegen zou zonde zijn...
Laat je vooral gaan wat de voertuigen betreft, ik ben benieuwd.Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
Comment