Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sinsheim

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sinsheim

    eens een tussenstop gemaakt toen we op vakantie gingen in het techniek museum van Sinsheim

    de 2 pronkstukken van het museum:


    een rood paard


    en zo hangen/staan/zweven er zo nog een deel


    hopelijk is het wat
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

  • #2
    Re: Sinsheim

    't Is zeker wat!
    Misschien soms wat te druk maar dat heb je niet in de hand natuurlijk. De belichting, scherpte, kleuren zitten wel goed. Misschien soms wel wat delen in je foto's donkerder maken zodat je meer naar het onderwerp wordt aangetrokken.
    Zoals bij de Ferrari, de andere rode auto trekt daar veel aandacht weg vind ik.

    Grtz
    If it doesn't break you, it makes you stronger!!

    Comment


    • #3
      Re: Sinsheim

      Oorspronkelijk geplaatst door rvandenacker Bekijk bericht
      Misschien soms wat te druk maar dat heb je niet in de hand natuurlijk.
      je moest eens weten... ik zal hier anders nog is een linkje naar een overzichtsbeeld zetten...
      heel knap museum alleen zouden ze 5 keer zoveel plaats moeten hebben! alles staat daar gestapeld dat het geen naam heeft... op sommige plaatsen staan er zelfs 3 vliegers boveneen

      hier klein overzichtje...
      dit is nog ordelijk in termen van ginder om het zo te zeggen:
      Last edited by ekke; 5 augustus 2008, 10:19.
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

      Comment


      • #4
        Re: Sinsheim

        Dat is meestal het probleem, maar zoals ik al zei. Dit kun je soms wel minder laten storen (niet helemaal wegwerken helaas) door de rest donkerder te maken.
        Je selecteert je onderwerp (de Ferrari bvb), dan je selectie omkeren en dan met de curves of levels wat donkerder maken. Desnoods kan je ook wanneer je je onderwerp hebt geselecteerd die ook even wat oplichten met de curves! Dan springt dat er nog extra uit.
        Kleine dingen die ook wat aandacht vragen kan je natuurlijk weg retoucheren hé!

        Wat de andere foto betreft, ik vind het eerder spectaculair voor foto's... Ik zou er blij mee zijn. (wat natuurlijk niet wegneemt dat ze te weinig ruimte hebben!)

        Grtz
        If it doesn't break you, it makes you stronger!!

        Comment

        Working...
        X