Re: Geen Sanicole , wel een Lockheed Constellation
Mooie foto's. Misschien wat jammer dat de propellors bevroren zijn in het eerste shot, een langere sluitertijd ( 1/320 bv) had hier voor een mooier resultaat gezorgd.
Waar heb je deze beauty waargenomen?
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Mooie foto's. Misschien wat jammer dat de propellors bevroren zijn in het eerste shot, een langere sluitertijd ( 1/320 bv) had hier voor een mooier resultaat gezorgd.
Mooi
Het is een super connie, een latere versie (en wat groter) van de conie.
Heb er als jongetje nog in mogen zitten, als passagier.
Naar mijn menig het mooiste passagiersvliegtuig ooit gebouwd. Jammer dat ze er de wingtip tanks niet opgezet hebben, maakt het vliegtuig nog mooier.
De laatste is bijzonder, hier geeft de piloot links roer en maakt een rechter bocht . Speciaal voor de fotografen.
klopt, vind ik ook het mooiste civiele vliegtuig. ( buiten de 380 )
heb gezien dat de Australische versie wel brandstof tanks aan de wingtips heeft.
zal ik dus moeten checken op de airshow Avolon 2009 ( hopelijk )
Mooi
Het is een super connie, een latere versie (en wat groter) van de conie.
Heb er als jongetje nog in mogen zitten, als passagier.
Naar mijn menig het mooiste passagiersvliegtuig ooit gebouwd. Jammer dat ze er de wingtip tanks niet opgezet hebben, maakt het vliegtyuig nog mooier.
De laatste is bijzonder, hiergeeft de piloot links roer en maakt een rechter bocht . Speciaal voor de fotografen.
1 en 2 zijn behoorlijk, derde mist scherpte maar toch een belangrijke opmerking: propellors staan stil (sluitertijd veel te hoog) en dit is showcase dus voor mij zijn deze en veel van je andere posts (propellors) geen goede foto's, sorry
Comment