Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche by Hamann Motorsport

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Porsche by Hamann Motorsport

Hello,

deze werden vandaag gemaakt, net voor het begon te regenen

Disegno-S
    Specialized in Automotive photography ...

Re: Porsche by Hamann Motorsport

83 views na twee dagen ... en geen enkele reactie blijkbaar zijn er meer vliegtuig fanaten hier dan autoliefhebbers

Ofwel is iedereen er sprakeloos van geworden ofwel zijn ze zo slecht dat niemand het mij durft zeggen

Ik vond ze in elk geval goed, en diegene waarvoor ze gemaakt zijn vond ze schitterend
    Disegno-S
    Specialized in Automotive photography ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Disegno-S Bekijk bericht
      83 views na twee dagen ... en geen enkele reactie blijkbaar zijn er meer vliegtuig fanaten hier dan autoliefhebbers

Ofwel is iedereen er sprakeloos van geworden ofwel zijn ze zo slecht dat niemand het mij durft zeggen

Ik vond ze in elk geval goed, en diegene waarvoor ze gemaakt zijn vond ze schitterend
      Hehe, de eerste vind ik inderdaad wel mooi maar ik vraag me af of het nét iets mooier was geweest wanneer de reflectie werd weggehaald door een pola filter en indien de wagen een meter achteruit stond zodat die paal door de auto gaat?
      De tweede vind ik ok, maar daar is het jammer van de graslijn die de foto slordig maakt. Eventueel croppen?

Trouwens: ik ben moto fanaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ennekke Bekijk bericht
        Hehe, de eerste vind ik inderdaad wel mooi maar ik vraag me af of het nét iets mooier was geweest wanneer de reflectie werd weggehaald door een pola filter en indien de wagen een meter achteruit stond zodat die paal door de auto gaat?
        De tweede vind ik ok, maar daar is het jammer van de graslijn die de foto slordig maakt. Eventueel croppen?

Trouwens: ik ben moto fanaat
        Eerste is inderdaad de beste van de twee. Persoonlijk vind ik de reflecties in koetswerken wel mooi. De auto achteruit zetten zodat de paal NIET door de auto gaat had misschien inderdaad een optie geweest maar het stoort mij niet. Misschien was er wel geen plaatsom de auto achteruit te zetten, of waren er dan andere 'storende' elementen. Knappe foto!

Bij foto twee denk ik dat de maker geprobeerd heeft om via die graslijn een soort van leiddraad naar het object te krijgen. Iets wat ikzelf ook dikwijls probeer te doen.
        Last edited by Jurrie; 18 juli 2008, 11:59. Reden: typfout
        www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

Comment

Working...
        X