Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zijn deze ook genomen met een sigma 150-500? Heb deze ook en hopelijk kan ik deze op sanicole eens testen. spijtig genoeg kan ik deze niet met mijn d300 gebruiken maar op een d70s zal deze ook wel lukken.
Nummer 2 samen met de derde zijn mijn favorieten.
nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500
klopt zijn met een Sigma 170/500 mm. genomen.
dit zullen wel de laatste zijn, gewoon omdat ik niet geheel tevreden ben over het scherpstellen. ( voornamelijk op 400-500 mm, ook waarschijnlijk omdat er geen stab. inzit .)
klopt zijn met een Sigma 170/500 mm. genomen.
dit zullen wel de laatste zijn, gewoon omdat ik niet geheel tevreden ben over het scherpstellen. ( voornamelijk op 400-500 mm, ook waarschijnlijk omdat er geen stab. inzit .)
groeten.
Meestal een probleem met de uiterste range van lenzen. Ook met stabilisatie krijg ik ze met een canon niet echt loei scherp. Ligt ook aan de constructie van zoom lenzen, met vaste brandpunt heb je scherpere foto's
Maar je moet er niet mee stoppen hoor, het zijn heel mooie platen voor de liefhebber.
____________________________________________ Met vriendelijke groet. Nico H Mijn vliegtuig foto site
Comment