Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW Sauber F1 gearbox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BMW Sauber F1 gearbox

Bij een bezoek aan de windtunnel in Hinwil gezien:

A.u.b. want ik kan ´em niet nog eens gaan nemen .

Re: BMW Sauber F1 gearbox

Foto is wel serieus overbelicht aan de linkerkant... Eens wat spelen met de schuivertjes in Photoshop oid?
    My Flickr page!

Comment

Maar dan voor het onderwerp Wat een unicum zeg, dat zie je echt niet vaak. Je ziet perfect de 7 twinclutch gears zitten alsook het diff... Echt een machtige foto!

Comment

mooi in beeld gebracht
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk bericht
          Maar dan voor het onderwerp Wat een unicum zeg, dat zie je echt niet vaak. Je ziet perfect de 7 twinclutch gears zitten alsook het diff... Echt een machtige foto!
          Idd, vergeet ook niet te vermelden dat alle tandwielen een rechte vertanding heeft wat minder wrijving geeft en logischerwijze ook minder verlies van vermogen betekend. Helaas gaat het gejank hiervan verloren onder het gebulder van het uitlaatgeluid bij deze sportwagens. Het zou tevens een mooi stukje design zijn voor in de woonkamer.
          Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
          Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Working...
          X