Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open Dag Klu Leeuwarden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Open Dag Klu Leeuwarden

oops...een safety pin vergeten te verwijderen!!
    De EF-18 maakte een veilige landing
    (crop van de foto)

De KDC-10 vloog de gehele lengte van de baan op deze hoogte!

Re: Open Dag Klu Leeuwarden

Wow die eerste

Ik ben daar ook geweest zaterdag en heb dit vliegtuig ook gezien. Ik heb er een foto van maar van die van mij is nie zo best geworden.

Vond het fotografisch zowiezo een moeilijk middag. Heb véééél foto's geschoten maar ben van slechts weinig ook maar enigsinds tevreden, vooral door die grauwe lucht (al net zoals de vliegshow in Volkel een paar weken geleden).

Kun je misschien ook aangeven met welke camera, lens en exif je deze hebt geschoten? Ik kwam er zaterdag namelijk maar niet echt uit. Spotmeting of toch maar niet, sluitertijd kort genoeg of toch maar iets langer, iso toch maar iets verder omhoog enz enz... Maar de scherpte die ik hier zie van jouw platen heb ik met mijn 100-400L niet gehaald volgens mij.... Hoe groot is de crop van die EF-18 eigenlijk?
    www.indetailfotografie.nl

Comment

De KDC-10 deed het op de vrijdag nog spectaculairder: de hele baan op een meter of 3 hoogte. Alsof ie langs een lineaal vloog. Ge-wel-dig!!!!
      Hij was de week ervoor op Leeuwarden aan het oefenen. Dat was ook werkelijk geweldig om te zien. Nooit gedacht dat ik opgewonden kon raken van de demo van een KDC-10. Fantastisch!

Comment

Je eerste
        mvg,
        Ludo V.

Comment

Hey juppekes

Prachtige reeks

Met nr 2 als topper

Die tweede heeft enkele weken geleden bij ons op de luchthaven van Oostende een paar keer geland
          Bootjes

Comment

Hah, zeer herkenbare foto's. Die kerels weten hoe ze moeten vliegen !

En de F/A-18 ? Die heb ik gelukkig ook !

The only time you have too much fuel is when you are on fire

Comment

@ MarkEL, ik had de beschiking over een 80-400mm. Met de snellere jets zat ik rond 1/1000 of sneller. Bij helikopters of andere prop-toestellen ging ik langzamer fotograferen om de rotorbladen niet te bevriezen.
              In de namiddag viel het niet mee om te fotograferen. Alles met elkaar was ik niet ontevreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc Bekijk bericht
                @ MarkEL, ik had de beschiking over een 80-400mm. Met de snellere jets zat ik rond 1/1000 of sneller. Bij helikopters of andere prop-toestellen ging ik langzamer fotograferen om de rotorbladen niet te bevriezen.
                In de namiddag viel het niet mee om te fotograferen. Alles met elkaar was ik niet ontevreden.
                Ja die sluitersnelheden heb ik ook geprobeerd aan te houden. Dat ging nog wel redelijk, maar ik bleef maar switchen tussen spotmeting en meervlaksmeting en heb ook (later in de middag) nog centrum gew. gemiddeld geprobeerd. Maar door die grauwe grijze lucht bleef 't lastig Ik heb meer dan 900 shots gemaakt en heb na selectie zo'n 100 overgehouden, maar ben over niet meer dan ongeveer 25 of 30 echt tevreden. De scherpte valt me wel toch nog mee, na nabewerking. (hoewel ik eigelijk niet gewend ben om echt na te verscherpen, dit vind ik bij foto's met mijn overige lenzen eigelijk nooit nodig) Toch ben ik achteraf erg blij dat ik er naartoe geweest ben
                www.indetailfotografie.nl

Comment

wow, gaaf die foto's!!! Ik ben zelf ook geweest, maar die van mij zijn niet echt super, heb m'n camera ook nog maar een maand ofzo Ook is mij 17-70 lens niet erg geschikt... hoe dan ook, erg mooi gedaan

Comment

Prima reekskenr1

Comment

ik houd van de schoten van die drager! zijn prachtig!
                      Dag Gogue

Comment

Working...
                      X