Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harrier - Low level

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Harrier - Low level

Hele sterke reeks!

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
    kunnen jullie ook eens zeggen waarom je dit nou zooo een super reeks vindt?
    die commentaren hier zijn echt waardeloos
    Geef gelijk welke amateur deze kansen en ik denk dat er wel wat foto's in dit genre volgen...
    Ik vind de reeks ook niet mis, maar zie toch gewoon een indrukwekkende machien in een contrastloos geheel en op plaat is vastgelegd omdat de fotograaf er de kans toe heeft. Verder zie ik hier echt het WAW element niet in dat echt goede foto's onderscheidt van 'gewone'
    Jouw commentaren zijn werkelijk fantastisch.
    Mvg Tim

Comment

Geef gelijk welke amateur deze kansen en ik denk dat er wel wat foto's in dit genre volgen...
      Ik vind de reeks ook niet mis, maar zie toch gewoon een indrukwekkende machien in een contrastloos geheel en op plaat is vastgelegd omdat de fotograaf er de kans toe heeft. Verder zie ik hier echt het WAW element niet in dat echt goede foto's onderscheidt van 'gewone'
      vooreerst omwille van het technische aspect: deze foto staat er superscherp op wat niet evident is gezien velen de technische kant en de instellingen op hun toestel voor een panning van dergelijke moeilijkheidsgraad niet beheersen.

anderzijds is een foto zoals hier ook prachtig omwille van het moment.
      Je moet er maar de nodige inspanningen leveren om er op dat moment op die plaatst te zijn.
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik heb de 1ste foto bovenaan vergeleken met deze die op Airliners.net staat en ze zijn beide even scherp. Het vliegtuig van Schanske komt hier net iets beter tot zijn recht terwijl de foto op van Stuart Freer een iets betere panning toont. Zo, tevreden met deze uitleg
        BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Jouw commentaren zijn werkelijk fantastisch.
          Is dat zo? Wellicht omdat ik meestal de moeite doe om iets meer te schrijven dan "waw schitterend"? Laat die clown maar weg

Makkelijk is het hier voor alle meelopers, te schieten met "toon jij dan maar es je foto's" Ik heb nooit gezegd dat dit kattepis is, of zelfs lelijk. Ik heb vooral in vraag gesteld waarom jullie ze zo mooi vinden

Ik word gewoon zo moe van 10 posts met smilies of de fanboy replies.

Ik heb gezegd dat ik er het WAW element niet in terug vind. Dat is dan ook alles. Technische begaafdheid leidt niet automatisch tot een goede foto en in dit geval spreken de foto's mij niet aan.

Heb ik tegen je kar geschopt omdat IK ze niet zo speciaal vind en hier openlijk voor uitkom met mijn argumenten? Dan is dat maar zo, en was je wellicht gelukkiger geweest als iedereen het mooi vond.

Dank
          Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Bedankt voor de reacties!!!

@Sideshow: Iedereen zijn mening en die respecteer ik.

@Devid: hoe weet je waar en wanneer die er passeren ??
            Wist dat niet. Was op goed geluk naar daar gereden.
            Waar de plaatsen zijn om de staan vind je op lowfly.net

Greetings,
            Schanske

Comment

Working...
            X