Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
amaai wa e pak rook op diene eerste
weeral knappe plaatjes
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Mooie platen met voorkeur voor nr. 2. Zo te zien twee verschillende, de eerste is een C-130J-30 versie, de tweede een geupgrade K versie (denk ik)
En een heel mooi plekje daar. Alleen heb je een beetje snelle sluitertijd gebruikt.
Je zal maar in die boerderij wonen, lekker rustig buiten
Knappe foto's hoor.
Je hebt je naam niet gestolen Schanske, zonder schans kan je zo'n beelden niet maken.
Mijn voorkeur ook naar de tweede, omdat de kleur mij meer aanspreekt dan de eerste.
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
@ Nico H: Ik had idd een wat snellere sluitertijd gebruikt. Er was daar zo veel wind dat ik het niet riskeerde om met een langere sluitertijd te fotograferen.
Comment