Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raging Bulls at Assen ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raging Bulls at Assen ...

Hello,

vorige maandag naar het TT Circuit in Assen geweest voor de jaarlijkse Lavazza Viva Italia event ... enkele beelden :

Meer foto's zijn te vinden op mijn site natuurlijk ... Lavazza Viva Italia review

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Raging Bulls at Assen ...

very nice Mark
    you got it
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Prachtige bolides

Jammer dat de zwarte auto in foto 1 niet gedetailleerd is.
      Misschien nog op te halen in PS schaduw/hooglichten.

Gr Kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Prachtige foto's en auto's.

Heb je zelf ook een Lambo? :P
        Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

Hey die Gallardo SE komt me bekent voor... 2 weken terug in Adenau gezien.. Bij de Nürburgring..
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Zeer mooie panningfoto's

Inderdaad jammer van die eerste dat die nogal aan de donkere kant is.
            Flickr Photopage

Comment

Hello,

bedankt voor de reacties, de eerste foto is wel degelijk donker, maar ik heb ze bewerkt op mijn nieuwe pc met dual 20" schermen die met EyeOne Pro gecalibreerd zijn (wekelijks), en dan is er zeker nog detail in de zwarte wagen te zien. De zwarte gradient aan de bovenkant van BD geeft een mooie indicatie, als die rechts dichtloopt staat je scherm te donker hoor

Heb zelf geen Lamborghini spijtig genoeg, wel honderden schaalmodellen en elk boek dat erover gepubliceerd is (zelfs in het Japans ) ... maar een echte is nogal duur, kopen is één ding, de Bull op de baan houden (verzekering, taksen en onderhoud) is een ander ding.

Heb het al dikwijls gezegd, er zijn heel veel mensen die een Lamborghini of Ferrari kopen, en hem na enkele maanden tot een jaar al terug verkopen omdat de vaste kosten gewoon te hoog oplopen ... daarom staan er tegenwoordig zo veel te koop op eBay en andere sites trouwens, allemaal eigenaars die zich iets te snel een Lamborghini dachten te kunnen veroorloven, het blijven super exotische wagens met een bijbehorend prijskaartje ...

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hier ook mijn mening 'n keertje neertypen:

Prachtige foto's Mark, 2 en 3 had ik nog iets of wat gecropt.
                Canonian

Comment

Geef mij maar die murcielago anytime
                  Mag zelfs in dezelfde kleuren (lekker opvallen )
                  www.sergioprodi.com
                  Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                    Hello,

Heb zelf geen Lamborghini spijtig genoeg, wel honderden schaalmodellen en elk boek dat erover gepubliceerd is (zelfs in het Japans ) ... maar een echte is nogal duur, kopen is één ding, de Bull op de baan houden (verzekering, taksen en onderhoud) is een ander ding.

Mark
                    Als je heel je verzameling verkoopt kan je er mischien een echte kopen.
                    Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

1ste niks op aan te merken
                      2de vind ik de mooiste, zeer goed van compo, kleuren en de snelheid is duidelijk te zien
                      Bij de 3de zou ik wat croppen van de onderkant, zodat de auto een beetje centraler staat.
                      flickr

Comment

Working...
                      X