Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste windmolen voor de Thorntonbank

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste windmolen voor de Thorntonbank

Gisteren werd de sokkel van de eerste windmolen voor de Thorntonbank vanuit Oostende verscheept met het gigantische varende kraanponton Rambiz. Doordat de afvaart meermaals uitgesteld werd, heb ik geen foto's van de afvaart zelf.

Het publiek wacht geduldig op de afvaart van de eerste sokkel:

De Rambiz wacht aan de cruisekaai:

De sokkel in zijn harnas:

Enkel extra foto's zijn te vinden op mijn site.

Edit Mod : Alle foto's zijn groter dan de toegestane 400KB en zijn derhalve verwijderd.
    U kunt middels de aanpassen/edit knop een aangepaste versie weer terugplaatsen.

*** Helaas zijn de foto's niet aangepast na het laatste bezoek van de TS. Daarom gaat er een slotje op. ****

Last edited by Hanske; 3 mei 2008, 09:59.
    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Re: Eerste windmolen voor de Thorntonbank

Indrukwekkend gevaarte .
    Er zit alleen wat stof op de censor geloof ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nico H Bekijk bericht
      Er zit alleen wat stof op de censor geloof ik
      Dit weekend heb ik een heleboel foto's genomen en toen ik ze op de computer bekeek, zag ik het ook.

Nog nooit mijn sensor moeten kuisen, dus nu eens gaan uitzoeken hoe ik dit best doe.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

t Heeft nog lang geduurd voor er hierover foto's verschenen. Ik was er ook en vervloekte mezelf dat ik mijn camera niet meegenomen heb.

Indrukkewekkend gevaarte. Enke jammer dat er niemand op het staketsel mocht. Daar zou je pas echt mooie foto's hebben kunnen maken.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
        X