Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wow voor mij de eerste , sterk bezig rohnny....
dat ik daar nu juist niet bij was , lol
knap werk
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Twee mooie. Mooi onderwerp voor hdr en goed uitgevoerd.
ben ik het niet echt mee eens
nuja ben zo geen fan van HDR ik vind dat men dat de laatste tijd te pas en onpas tegenkomt...
mooie foto's hoor maar voor mij mag die hdr er af...
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
ben ik het niet echt mee eens
nuja ben zo geen fan van HDR ik vind dat men dat de laatste tijd te pas en onpas tegenkomt...
mooie foto's hoor maar voor mij mag die hdr er af...
das ieder zijn smaak he
ik vind deze fotos zonder hdr maar niks anders had ik ze zo wel geplaats
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
De eerste vind ik het mooist, hoewel hij voor mij ook zonder de bewerking had gemogen. Die tweede heeft wel iets, iets speciaals door al die extra's aan de tractor achteraan
Maar de eerste is echt top, is zo eentje om bij die boer boven zijn bed te hangen.
Maar de eerste is echt top, is zo eentje om bij die boer boven zijn bed te hangen.
heb de boer de foto al bezorgt die man was zo vriendelijk voor mij om zijne bak van tractor omhoog te zetten voor mij dat ik deze foto kon nemen
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Proficiat Wanka Tanka
Of hij in de hof komt of niet voor mij is hij
Volgende keer eens vragen of ge er op moogt zitten dan hebt ge ineens een mooi zelfportret
Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
Comment