Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes SLR McLaren Roadster

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mercedes SLR McLaren Roadster

Niet meteen de allerbeste foto's (wat een slecht licht!), zelfs met polarisatiefilter kreeg ik het niet opgelost, maar.... wat een heerlijke carosserie!

Voor de liefhebbers staan er nog een paar shots van deze beauty hier
    ______
    www.vue.photo

Re: Mercedes SLR McLaren Roadster

Das wel een goed idee, een paar fotookes nemen voor alleer je de auto meeneemt naar huis
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

njammie...

Alleen beetje duur
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

pfft wat een BAK zeg
        het jongetje in mij zegt waw
        de iets volwassenere in mij keurt dit consumptie-gedrag-in-de-hand-werkend degoutant machien voor rijke stinkerds af

anyway, leuke foto's, maar zoals je zelf zegt ... niet echt ongelofelijk super (staat wel in showcase) en heeft idd last van een of andere zweem
        Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
          pfft wat een BAK zeg
          het jongetje in mij zegt waw
          de iets volwassenere in mij keurt dit consumptie-gedrag-in-de-hand-werkend degoutant machien voor rijke stinkerds af

anyway, leuke foto's, maar zoals je zelf zegt ... niet echt ongelofelijk super (staat wel in showcase) en heeft idd last van een of andere zweem
          't Staat in showcase omdat ik ze niet beoordeeld hoef te hebben. Onder de omstandigheden was dit het beste wat eruit te halen viel. De auto staat onder een lichtgevend plafond. Zacht licht, dat wel, maar wel recht van boven. Rottiger kan bijna niet.
          ______
          www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            't Staat in showcase omdat ik ze niet beoordeeld hoef te hebben. Onder de omstandigheden was dit het beste wat eruit te halen viel. De auto staat onder een lichtgevend plafond. Zacht licht, dat wel, maar wel recht van boven. Rottiger kan bijna niet.
            Off topic: Lees eens aandachtig het de forumregels, waaruit:
            Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
              Off topic: Lees eens aandachtig het de forumregels, waaruit:
              Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
              Niet m*****ken hé ;-) . Ik weet zo ook wel wat de forumregels zijn, en ik hoef niks te leren uit deze foto's, om wat ik al uitgelegd heb. 't Is gewoon een showcasekar, daarom staat ie hier.
              ______
              www.vue.photo

Comment

ik wil er ook één, dan verkoop ik hem direct en koop me de audi R8...

vind de foto's toch mooi hoor!

greets,
                !w!p
                Canon & Tamron

Comment

Niet m*****ken hé ;-) . Ik weet zo ook wel wat de forumregels zijn, en ik hoef niks te leren uit deze foto's, om wat ik al uitgelegd heb. 't Is gewoon een showcasekar, daarom staat ie hier.
                  Mijn opmerking is natuurlijk niet ernstig te nemen. Een grapje mag ook wel eens. Wat slikt zo'n wagen? Met de prijzen van benzine en diesel moet dat ook al de moeite zijn. Onlangs gaf mijn wagen de geest; teveel kosten om te herstellen. ( Audi A4; 12 jaar oud en 372000km = mooi gereden vind ik ).
                  Onlangs een nieuwe gekocht: Volvo S40 met weerom dieselmotor. Hopelijk
                  houdt hij het ook zoveel jaren uit.
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                    Mijn opmerking is natuurlijk niet ernstig te nemen. Een grapje mag ook wel eens. Wat slikt zo'n wagen? Met de prijzen van benzine en diesel moet dat ook al de moeite zijn. Onlangs gaf mijn wagen de geest; teveel kosten om te herstellen. ( Audi A4; 12 jaar oud en 372000km = mooi gereden vind ik ).
                    Onlangs een nieuwe gekocht: Volvo S40 met weerom dieselmotor. Hopelijk
                    houdt hij het ook zoveel jaren uit.
                    Als je dat ding kan kopen, denk ik niet dat het veel uitmaakt wat ie verbruikt.
                    ______
                    www.vue.photo

Comment

Als je dat ding kan kopen, denk ik niet dat het veel uitmaakt wat ie verbruikt.
                      Idd, van mijn part mag de benzine 5€/l kosten, wie trekt het zich aan

Of misschien toch maar liever niet

Foto 3 is ondanks de slechte omstandigheden nog best gelukt. Foto 2 zou met een legere achtergrond beter zijn uitgekomen...
                      ---
                      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                        Idd, van mijn part mag de benzine 5€/l kosten, wie trekt het zich aan

Of misschien toch maar liever niet

Foto 3 is ondanks de slechte omstandigheden nog best gelukt. Foto 2 zou met een legere achtergrond beter zijn uitgekomen...
                        Misschien even achtergrondinformatie: deze SLR staat in een toonzaal van Mercedes/Maybach op de kleine Zavel in Brussel. Om de zoveel maanden zetten ze daar een ander pronkstuk neer. Deze SLR was eerst een pronkstuk, maar is denk ik nu permanent daar. In de plaats van den dezen staat er nu een oldtimer van Mercedes, maar echt wel een hele ouwe. Ik heb er ook nog één van de eerste rode SLR's uit (denk ik) 1956 zien staan. Die eerste modellen met omhoogklappende vleugeldeuren. Ik wist echter pas nu dat je daar binnen mag fotograferen...
                        ______
                        www.vue.photo

Comment

man das wa anders dan mijne (D)SLR

Grts Jan
                          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Working...
                          X