Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft zeker een nostalgisch tintje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie dacht dat de eerste foto ook echt uit de oude doos was gekomen Qua scherpte en contrast zitten ze ook prima in elkaar. Alleen de tweede vind ik het minst interessant, had hier liever een wat hoger standpunt gezien, met wat meer gebruik van de rails als lijnen die je de foto intrekken...
____________ Everything has its beauty, not everybody sees it [Confucius] Website | Instagram
Mooie reeks, goeie bewerking.
De eerste had echt van een halve eeuw terug kunnen dateren
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
eerste het meest geslaagd, maar de parasol past er niet bij.
grt,bouk.
Gelijk heb je, maar helaas hij stond er en dan wel nog op een plaats waar je hem moeilijk kan wegshoppen... De plek is een schitterende locatie voor een shooting-sessie maar er staat hier en daar helaas wat rommel ...
Allemaal bedankt voor jullie commentaar!
Mooie foto's mijn voorkeur naar 1ste.Jammer dat ze van het perron een terras gemaakt hebben anders was het perfect geweest.
Is het de moeite om het museum te bezoeken?
Mooie foto's mijn voorkeur naar 1ste.Jammer dat ze van het perron een terras gemaakt hebben anders was het perfect geweest.
Is het de moeite om het museum te bezoeken?
mir
Moeilijke vraag. Als je treinfan bent natuurlijk wel: in de hangar staan wat oude locomotieven en voorwerpen die betrekking hebben op de spoorwegen. Het leukst is natuurlijk als ze buiten met de stoomtreinen bezig zijn. Ze doen een ritje Maldegem - Eeklo (vond ik niet echt denderend) en daar aangekomen moet er ook gerangeerd worden (wat het leukste is). Het weekend van 4 mei is er een speciale happening dus dan zal er misschien wat te beleven zijn. En misschien het sympathiekst ze werken daar alleen met vrijwilligers: groot geworden jongens die met grote treinen spelen. (Op mijn website www.nolfinarium.be onder bols & trains staan nog enkele andere foto's van het SCM zodat je je een verder oordeel kan vormen).
Allemaal bedankt voor de reacties en belangstelling
Comment