Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik had toch ook graag wat meer wagen willen zien,het is een prachtauto,maar nu ist em elke keer weer verborgen onder een velg of zien we er maar een stukje van
Scherp zijn de foto's wel,heel kwalitatief !
Voor de eerste montage zou ik opteren om er een drieluik van te maken (drie linkse beelden). Naar mijn gevoel valt het vierde beeld er vantussen.
Maar ik zie wél een blauwzweem over je foto's hangen (check de highlights).
Als je die wit krijgt is dit écht AF!!!
Ik sluit me bij Oli4 aan. Drieluik ipv vierluik en de blauwe zweem wat onder controle houden.
All in all prachtige foto's van een meer dan indrukwekkende auto.
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Voor de eerste montage zou ik opteren om er een drieluik van te maken (drie linkse beelden). Naar mijn gevoel valt het vierde beeld er vantussen.
Maar ik zie wél een blauwzweem over je foto's hangen (check de highlights).
Als je die wit krijgt is dit écht AF!!!
De blauwzweem...daar heb je wat gelijk in. Komt door de koepels in het dak.
Een dieluik is inderdaad geen slecht idee, maar deze foto komt uit een serie van een bedrijfsreportage waar alle foto's zelfde formaat hebben en in een drieluik zou je dan op dat formaat het effekt van de lange smalle foto's missen denk ik zo.
Een van mijn favo wagens dit, vooral de sound in combi met de hardcore setup van het gebruikte materiaal. Echt een beest
De fotos zelf zijn er zelfs nog dik over, echt zeer mooie detailshots, ik mag hopen dat ik zelf ook ooit zo'n foto's van een spot kan nemen!
Is inderdaad een superwagen, een wagen die voor zich spreekt. Vandaar dat ik gekozen heb voor detailshots. Iedere liefhebber weet zo direkt wat de details zijn en van welke auto.
leuke compo maar een porsche GT3 RS zou ik toch net iets anders in beeld brengen .... het komt me net iets te zachtaardig over maar ja dat is mijn mening
Comment