Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Porsche GT 3 RS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -> Porsche GT 3 RS

Enkele detailfotootjes samen in een collage

Re: -> Porsche GT 3 RS

Het gebruik van die velg vind ik een goed idee.

Maaaar ... daar moet meer uit te halen zijn. Nu werkt het eerder storend.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik had toch ook graag wat meer wagen willen zien,het is een prachtauto,maar nu ist em elke keer weer verborgen onder een velg of zien we er maar een stukje van
      Scherp zijn de foto's wel,heel kwalitatief !
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

tweede leuk gedaan, de eerste te druk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

creatief werk dat een dikke verdiend.
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Voor de eerste montage zou ik opteren om er een drieluik van te maken (drie linkse beelden). Naar mijn gevoel valt het vierde beeld er vantussen.
            Maar ik zie wél een blauwzweem over je foto's hangen (check de highlights).
            Als je die wit krijgt is dit écht AF!!!
            www.olivierdutre.com
            Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Ik sluit me bij Oli4 aan. Drieluik ipv vierluik en de blauwe zweem wat onder controle houden.

All in all prachtige foto's van een meer dan indrukwekkende auto.
              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Ik kan deze foto's wel smaken hoor.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Een van mijn favo wagens dit, vooral de sound in combi met de hardcore setup van het gebruikte materiaal. Echt een beest

De fotos zelf zijn er zelfs nog dik over, echt zeer mooie detailshots, ik mag hopen dat ik zelf ook ooit zo'n foto's van een spot kan nemen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                    Voor de eerste montage zou ik opteren om er een drieluik van te maken (drie linkse beelden). Naar mijn gevoel valt het vierde beeld er vantussen.
                    Maar ik zie wél een blauwzweem over je foto's hangen (check de highlights).
                    Als je die wit krijgt is dit écht AF!!!

De blauwzweem...daar heb je wat gelijk in. Komt door de koepels in het dak.
                    Een dieluik is inderdaad geen slecht idee, maar deze foto komt uit een serie van een bedrijfsreportage waar alle foto's zelfde formaat hebben en in een drieluik zou je dan op dat formaat het effekt van de lange smalle foto's missen denk ik zo.

Een van mijn favo wagens dit, vooral de sound in combi met de hardcore setup van het gebruikte materiaal. Echt een beest

De fotos zelf zijn er zelfs nog dik over, echt zeer mooie detailshots, ik mag hopen dat ik zelf ook ooit zo'n foto's van een spot kan nemen!

Is inderdaad een superwagen, een wagen die voor zich spreekt. Vandaar dat ik gekozen heb voor detailshots. Iedere liefhebber weet zo direkt wat de details zijn en van welke auto.

Je avator heeft je intresse verraden

Comment

leuke compo maar een porsche GT3 RS zou ik toch net iets anders in beeld brengen .... het komt me net iets te zachtaardig over maar ja dat is mijn mening
                      link online album

Comment

Prachtige detailfoto's, kwalitatief hoogstaand
                        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                        Fuji : Fuji X10

Comment

Ik vind die velg op de 2de toch ook eerder wat storend overkomen
                          Details zijn mooi, maar te druk als 4-luik
                          www.sergioprodi.com
                          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Working...
                          X