Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
laatste vind ik wel leuk met al die spotters in beeld
trouwens kleine opmerking he kan zijn dat ik fout ben maar is het niet antonov?
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Neen,
Die schilder heeft dat verkeerd op de staart gezet.
lol staart nog geeneens bekeken
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Een echte BD'er ben ik nu ook weer niet; maar ik was tweemaal afgezakt naar EHWO voor de Antonov. Al stond ik bij het vertrek aan het uiteinde van rwy25 ipv rwy07...
Mooie opnames...
Ik had persoonlijk bij de 2e en de 3e het diafragma wel iets meer dichtgeknepen om de vignettering te beperken. Met je huidige sluitertijd van 1/2000 had je hier nog wel ruimte over.
Mvg,
Dirk.
The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.
trouwens kleine opmerking he kan zijn dat ik fout ben maar is het niet antonov?
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Neen,
Die schilder heeft dat verkeerd op de staart gezet.
Zeer terechte opmerking, mijn vingers hadden blijkbaar wat last van dyslectie toen ze op het klavier tokkelden . Ik pas het eventjes aan. Voor degenen die het nu pas lezen, er stond eerst in de titel "Anatov"
Mooie opnames...
Ik had persoonlijk bij de 2e en de 3e het diafragma wel iets meer dichtgeknepen om de vignettering te beperken. Met je huidige sluitertijd van 1/2000 had je hier nog wel ruimte over.
Mvg,
Dirk.
Bedankt voor de tip & compliment.
Heb inmiddels ook de typfout verwijderd uit m'n webgallerij en de foto's wat groter gepost.
Comment