Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yellow Bullitt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Yellow Bullitt
Een gewaagde, maar naar mijn mening wel geslaagdNikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
-
Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk berichtEen gewaagde, maar naar mijn mening wel geslaagdik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Inderdaad, ik weet dit zeker te waarderen. Goede foto, originele hoek.Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk berichtEen gewaagde, maar naar mijn mening wel geslaagdmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Zeer mooi gedaan Toffe originele foto !
Is deze niet genomen op de Flanders Collection Car in Flanders Expo?
Ben daar ook geweest zondagmorgen en zag daar deze staan maar vond het in deze hallen nogal vré donker om foto's te nemen. Maar dit beweert volledig het tegendeel. Proficiat!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk berichtZeer mooi gedaan Toffe originele foto !
Is deze niet genomen op de Flanders Collection Car in Flanders Expo?
Ben daar ook geweest zondagmorgen en zag daar deze staan maar vond het in deze hallen nogal vré donker om foto's te nemen. Maar dit beweert volledig het tegendeel. Proficiat!
Yes, it was in Flanders Expo
Thanks for the comments.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk berichtEen gewaagde, maar naar mijn mening wel geslaagdpitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
Comment