Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste steekt er met kop en schouders bovenuit, mooie foto, geen storende achtergrond, knap gedaan. Maar is er geen probleem met de witbalans, dit is toch de zilverkleurige 599 op een witte vloer naast de Stradale versie hé ?
De BMW is heel mooi van kleur, maar hier zou ik echt de achtergrond véél donkerder maken zodat de Bimmer alle aandacht eist, gewoon layertje in PhotoShop bijmaken en aanpassen, is maar een half uurtje werk maximum.
Bij die Gillet zou ik de achtergrond rechts ook een beetje bijwerken zodat de blauwe RedBull ton minder de aandacht trekt, verder is dit een knappe plaat met mooie kleuren.
Eerste steekt er met kop en schouders bovenuit, mooie foto, geen storende achtergrond, knap gedaan. Maar is er geen probleem met de witbalans, dit is toch de zilverkleurige 599 op een witte vloer naast de Stradale versie hé ?
Jep daar zat ik ook al mee in mijn hood, deze is toch zilver
in elk geval mooie
ik ben er gisteren ook geweest en bij mij stond er een paaltje voor dus kon hem uit deze hoek niet nemen jammer
Comment