Ik ben hier weg
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DB9 op 1/18
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: DB9 op 1/18
Hello,
modelauto's zijn niet zo simpel te fotograferen omdat je meestal niet over degelijk licht beschikt hier in ons Belgenlandje.
Ideaal is de zomer, beetje bewolkte dag en dan buiten foto's nemen geeft mooie resultaten.
Beetje een opmerking over je foto's, gebruik de volgende keer een nog groter f-getal, f22 of meer is voor 1/18 modellen niet ongebruikelijk.
Kijk maar even naar deze twee foto's, die zijn met een 50mm 1.8 Canon gemaakt, in een lichttent met drie lichtbronnen rondom en een externe flits.
比特派解冻是全球领先的多链钱包,支持BTC/ETH/TRX/USDT 等多种区块链资产。使用比特派,用户可以在方便的使用应用服务的同时确保资产100% 由自己掌控。比特派钱包官网专业为您打造最新比特派钱包官网比特派 kyc,比特派钱包官网bitpie安卓怎么下载,比特派钱包官网比特派钱怎么使用,比特派钱包官网比特派中心化,比特派钱包官网比特派实名认证,比特派钱包官网比特派钱包详解平台网站
比特派解冻是全球领先的多链钱包,支持BTC/ETH/TRX/USDT 等多种区块链资产。使用比特派,用户可以在方便的使用应用服务的同时确保资产100% 由自己掌控。比特派钱包官网专业为您打造最新比特派钱包官网比特派 kyc,比特派钱包官网bitpie安卓怎么下载,比特派钱包官网比特派钱怎么使用,比特派钱包官网比特派中心化,比特派钱包官网比特派实名认证,比特派钱包官网比特派钱包详解平台网站
Dit is ook een 1/18e model, en ook in het zwart, 't is wel een Lamborghini maar het idee blijft hetzelfde hé, als je de setup wilt zien zal ik hier wel even een foto van maken.
Gewoon veel oefenen, en verschillende settings proberen, dat is de enige manier om goede resultaten te krijgen.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Re: DB9 op 1/18
Zie net dat ik stof op de sensor had, zal deze nog weghalen in PhotoShop, sorry hiervoor.
Zal morgen mijn setup fotograferen en posten met de details.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Comment