De airshows zijn al een tijdje voorbij en ik ben nog steeds hopen foto's aan het sorteren; bij deze laat ik jullie nog wat meegenieten van de F-18 van de Zwitserse Luchtmacht:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
F-18 Swiss Airforce
Collapse
X
-
-
Re: F-18 Swiss Airforce
Prachtige foto's.
Als "foto" is de eerste de mooiste. Er zit een beetje compositie in met dat tweede vliegtuig.
En toch vind ik N°3 een knaller.
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Ben vooral onder de indruk van foto 1,
De compositie met lucht, wolk, Hornet en (VC.10 vanop Brize ???) vind ik erg geslaagd.
Ik vind wel dat op alle drie de foto's een soort ruis terug te vinden is die mij enorm stoort.
groetjes
DavidDavid Goovaerts
Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Master Bekijk berichtBen vooral onder de indruk van foto 1,
De compositie met lucht, wolk, Hornet en (VC.10 vanop Brize ???) vind ik erg geslaagd.
Ik vind wel dat op alle drie de foto's een soort ruis terug te vinden is die mij enorm stoort.
groetjes
David
Het is inderdaad een VC10 op de achtergrond; foto's genomen tijdens de RIAT Fairford 2007
Comment
-
-
Mooie reeks hoor, al vind ik zelf de VC10 er niet in thuis horen, maar dat is smaak he.
Vooral nr 2 voor mij en dan 3
Hier trouwens geen ruis te zien hoor maar drie strakke scherpe F18's.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtDe laatste vind ik de mooiste, is eens wat anders zo met zijn buik open
Hebben die Zwitsers ook een vliegdekschip of zit die landingshaak er standaard op?
Arrestor Hook of die landingshaak zit er standard op, wordt ook gebruikt tijdens een noodlanding op de runway wanneer de remmen het bv laten afweten, onze F-16 bezit een dergelijke haak. De Zwitsers hebben geen vliegdekschip.
Comment
-
Ik vind nr 2 zonder meer de beste : actie, detail, beeldvullend, goede belichting.:::: Canon :::: 1D MkII N
:::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
:::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6
Comment
-
En nr 2 in de HOF en terecht hoor. Gefeliciteerd____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
-
tweede en de derde erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttweede en de derde erg mooi.
grt,bouk.Filip De Vos - Foto albums
Comment
Comment