Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Amai zeg, dieje jongen wordt hier mooi onthaald. En ik vond het nochtans mooie foto's! Echt waar. De uitgebrande lucht bij 2 & 3 zijn niet storend en wat belangrijk is: HIER ZIE JE TENMINSTE DE NUMMERPLATEN! en zijn ze niet storend weggeshopped!
Bij 1 & 3 had ik wel een lager camerastandpunt ingenomen maar 2 is een mooie hoor! Precies doordat het onderwerp centraal staat, tis eens iets anders he.
doe zo verder man en laat jezelf zeker niet ontmoedigen!
Nu ik ze nog eens goed bekijk, vind ik die tweede foto eigenlijk wel erg goed.
Wat nummerplaten betreft: shop ze nooit weg, dat is absoluut geen zicht!!
Nummerplaten zijn nu eenmaal een onderdeel van een auto... je shopt toch ook geen zijspiegels weg!!
Misschien iets wat wel stoort op de laatste twee foto's: dat is die parkeerschijf
*Ik ben ook nog maar 2 maanden aan 't fotograferen en ben pas met photoshop begonnen dus de wijzigingen die ik heb uitgevoerd kunnen nog véél beter.
*de foto gecropt zodat de Golf in een hoek kwam te staan, ook die rechtse regenbuis eruit gecropt.
*de vloer opgekuist rechtsvoor de Golf
*achteraan links de rommel die de Golf 'raakte' wat weggepoetst
*het hout op de ijzerprofielen naar de container gebracht
*de gleuf op de hoek van het gebouw bijgeplooid
*nummerplaat gewit
*begonnen met auto correcties in de kleuren, als je beide fotos ziet merk je dat in jouw foto de Golf beetje blauw was geworden
voila, 30' werk
als je photoshop hebt leer dan eerst de kleuren bewerken en 'clonen', dit zijn de 2 die ik nu ook zo snel mogelijk onder de knie wil hebben alvorens met de 999 andere mogelijkheden te beginnen
Comment