Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nr°2 vind ik knap gedaan, andere trouwens ook.
Ben ook op je website eens gaan kijken, je kan er wat van, ook weet je zéér goed de juiste locatie te kiezen
Vooral de 2de is een knappe opname.
Heb je ook eens mogen rijden met dat ding ?
Ik heb meerdere keren mee mogen rijden met deze Ferrari en ik heb zelf ook al in de nodige Ferrari's gereden, hoogte punt was toch wel de 360 Challenge Stradale, waar ik een kilometertje of 10 in heb kunnen rijden.
Bedankt voor de complimenten. Er staan voor het komende voorjaar weer wat nieuwe shoots gepland.
Comment