Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede kan mij het meest bekoren, is goed stanpunt om de wagen te fotograferen (ook al mag je nog lager tegen de grond gaan)
Eerste vind ik niet mijn ding, foto van te ver en boot trekt meer aandacht (ondanks de felle klaar van de wagen)
Derde vind ik minste, komt gewoon over als foto in het passeren. Ik denk als je zoiets mooi wilt moet je meer schuin voor de wagen rijden en er al half uithangen (maar das simpel uitgelegd, heb als foto's gezien van mannen die het zo doen en mooi lukt)
Wat wel goed is is de scherpe, volgens dak kan zien zijn ze alledrie mooie scherp en goed van DOF.
tuurlijk verwacht niemand dat je aan 130 uit de auto hangt.
Maar heb ooit eens gelezen dat je kan voor een wagen rijden en de te fotograferen auto erachter (aan snelheid van 10-20per uur) en als je als fotograaf dan vanuit de achterzetel hangt (met gordel aan) je al mooie resultaten kan hebben (vooral als je het panning effect onder de knie hebt)
Mss eens proberen, ik ben niet zo'n autofotograaf dus zal het niet rap doen. Maar kan een goeie foto altijd smaken.
ik heb het vanuit de koffer geprobeert aan 30-40 maar dat geeft bijlange niet dezelfde beweging als er precies naast rijden. meer een vaag gevoel van beweging terwijl hier toch duidelijk gereden wordt
Comment