Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben net blij dat mijn foto kritisch bekeken wordt. De donkere vignettering, die voor mij persoonlijk binnen de normen valt, heb ik toegepast om de dreigende wolken wat meer te benadrukken.
Ik heb ook een versie bijgezet zonder reddingssloep. Inderdaad wel een verbetering. Bedankt voor de tip.
Nou ik vind ze beide juist heel mooi. Die dreigende lucht en vol zeil. Prachtig genomen en bewerkt. . Zonder sloep (nou ja zodiac met buitenboord motor) is de foto wel mooier en hoort zo helemaal in de oude stijl.
daar waar het bootje gehangen heeft
zie ik 3 a 4 kleine stippen boven elkaar en iets verder ( enkel mm ) zie ik ook 3 a vier donkere stippen boven elkaar .
je kan door echt op te letten zien dat daar iets weg gehaald is.
natuur lijk zoklein en op deze resolutie zal dit niet zo opvallen maar zodra je dit echt groter maakt dan zal iemand die een geoefend oog heeft het direkt zien dat daar iets weg gewerkt is.
Comment