Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Drie bijzonder mooie plaatjes. De eerste heel knap met die condensatiestrepen op de rotorbladen, prachtig hoe de beweging van de rotor zo vastgelegd wordt. Je tweede vind ik dan weer een heel mooie panning. Dit kan ook gezegd worden van de derde foto, maar daar zat het licht net iets minder mooi (maar nog steeds een prachtige plaat).
prachtig , ik stel minder weer vast
kun je misschien naar volgend jaar eens wat info plaatsen bij "waarheen" want dit lijkt me een locatie die ik ook nog eens wil aandoen
kun je misschien naar volgend jaar eens wat info plaatsen bij "waarheen" want dit lijkt me een locatie die ik ook nog eens wil aandoen
Axalp is een Zwitsers dorpje op +/- 1500m hoogte in de buurt van Brienz en Interlaken
Boven het dorp is er de Shooting Range van de Zwitserse Luchtmacht op +/- 2250m
Er word er bijna elke jaar een “Flieger demonstration” gehouden in oktober
Wandel afstand tussen dorp en range te voet 2-3 uur, wandel afstand tussen dorp en range met stooltjeslift 1-2 uur
Het is wel de laatste gedeelte meer klimmen dan wandelen, en de hele dag tegenlicht
Maar welke uitzicht op de regio en de vliegtuigen
Comment