Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tuning show Rummen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tuning show Rummen

Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

Re: tuning show Rummen

Héél jammer van die silo van Celis op de achtergrond op de eerste foto, eventueel wat werk in PhotoShop insteken en weghalen ...

Verder staat die Astra er mooi op, foto 3 mag voor mij zelfs zonder vrouwelijk gezelschap trouwens. Wist niet dat de gouden velgen terug in de mode kwamen onder zwarte wagens, maar ze staan er prima onder, zou zelf een RS spoiler zetten onder die Golf, maar da's persoonlijke smaak hé.

Wat was er zoal nog te zien in Rummen ?

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

nog veel prachtige wagens natuurlijk mooie ice mooie exterieurs heel veel dB's natuurlijk en voor de rest een goede sfeer e

en dank u voor de comments en zal er eens werk in steken om die silo weg te halen !
      Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

Comment

Wauw dat is nu is een verassing ze
        deze wagen (Astralavista) heb ik gebouwd en in juli verkocht
        Wel is tof deze dan hier te zien
        Ben nu bezig met een Audi A6 bj. 2005 full option hoop er deze keer er zelf is voor te zorgen dat ik wat foto’s kan maken met schone vrouwen
        Yves
        Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

Comment

Niet al te spetterende achtergronden, was dit noodgedwongen of eigen keus?
          Ook lijken de platen me wat scherpte missen.

#1 Jammer van die fel gele silo op de achtergrond idd. Ook kijkt het model wat ongeïnteresseerd en is haar gezicht wat donker.

#2 Ik weet 't niet, waarom dit standpunt? Compositie is een beetje raar, en weer de achtergrond...

#3 Niet veel op aan te merken, mijn favoriet uit deze serie in ieder geval.

Hopelijk heb je er wat aan
          Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
          Visit my Flickr

Comment

Jammer , ik mis hier sport

Dit hoort volgens mij bij mensen en modellen .

Comment

[MOD]
              Zoals hierboven reeds aangehaald, valt dit niet onder de categorie Sport.
              Daar de focus op de wagens ligt en niet om de dames, lijkt me Transport geschikter.

Daarom verplaatsing naar Transport.

Comment

Working...
              X