Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weelde - F16

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weelde - F16

Op 18-09 zijn er weer een aantal (de laatste ?) F-16's die bestemd zijn voor de verkoop aan Jordanië van uit Weelde overgevlogen naar Kleine-Brogel en Florennes. Het blijft nog altijd een vreemd zicht om die toestellen de weg zien over te steken …

Re: Weelde - F16

Mooie reportage, mooie weergave ook al vind ik ze wel aan de donkere kant.

Ik zie dat je op ISO 200 hebt getrokken, mss de volgende keer ISO 400 eens proberen, dat helpt mss

PS: hopelijk kunnen de Belgen nu met dat geld dat ze van die F-16's gekregen hebben de huidige "bakken" nog in de lucht houden want anders hebben we niks meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
      Mooie reportage, mooie weergave ook al vind ik ze wel aan de donkere kant.

Ik zie dat je op ISO 200 hebt getrokken, mss de volgende keer ISO 400 eens proberen, dat helpt mss

PS: hopelijk kunnen de Belgen nu met dat geld dat ze van die F-16's gekregen hebben de huidige "bakken" nog in de lucht houden want anders hebben we niks meer
      Misschien effe doorsparen voor een paar nieuw F22 ?
      BD0723BE

Comment

allen te donker en volgens je exif had dat niet gehoeven.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          Misschien effe doorsparen voor een paar nieuw F22 ?

En idd, jammer dat de foto's wat donker zijn. Maar toch een leuke post!
          Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Working...
          X