Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw 330ci

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bmw 330ci

Genomen met regenachtig weer en een beetje photoshop kruiden...

Canonvijfdeemarkdrie

Re: Bmw 330ci

- Te weinig auto en te veel van de rest.
    - Achtergrond is veel te druk , het is toch de bedoeling dat we naar de auto kijken hé ?
    - Klein detail , maar de bestuurdersstoel staat nog naar voren geklapt.

Komaan, verras ons eens en doe een nieuwe poging , zo een lekkere wagen als een E46 coupé verdiend beter dan dit.

Comment

ik zou ook graag wat meer auto en minder van de rest zien
      5DmkIII en wat glas

Comment

Vind het eigenlijk wel een mooie foto, akkoord de wagen staat niet centraal, en er is veel achtergrond te zien, maar de BMW trekt toch nog altijd de aandacht.

Wel op de stoel letten, die zou je best terug in zijn normale positie zetten, maar verder vind ik hem helemaal niet slecht.

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

ik vind em ZEER geslaagd!
          Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mm

Comment

Met zo'n grijze lucht vind ik de ruiten van de auto er precies wat te blauw uitzien. Voor het rest vind ik het feit dat de auto slechts een kleine deel van de foto inneemt zeker niet slecht. Veel foto's vind ik te krap gekadreerd. Dan zit de auto (op zich toch een dynamisch instrument) te veel "gevangen" in de foto naar mijn aanvoelen. Hier is de auto in een wijds landschap opgenomen, ver weg van de gebouwen. Dat vind ik toch wel goed gedaan. Het geeft zo iets van "even ontsnappen aan de stress".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
              - Te weinig auto en te veel van de rest.
              - Achtergrond is veel te druk , het is toch de bedoeling dat we naar de auto kijken hé ?
              - Klein detail , maar de bestuurdersstoel staat nog naar voren geklapt.

Komaan, verras ons eens en doe een nieuwe poging , zo een lekkere wagen als een E46 coupé verdiend beter dan dit.

100% NOT agree

- die wagen is voor mijn part niet te groot niet te klein, maar wel juist goed

- achtergrond vind ik ook niet echt te druk, ik vind hem zelfs knap, dat hij links in beeld staat vind ik zelfs mooi, niet te centraal is de regel al mag die af en toe wel overtreden worden

enig nadeel: de nummerplaat, je gaat automatisch de letters lezen en die zijn weggeshopt al is dit wel voor de privacy en doe je dat om geen last te krijgen

das mijn mening

Comment

Topwerk!!! Eindelijk eens wat kunstiger te werk gegaan dan de gemiddelde auto foto. Flinke knipoog naar het werk van mannen als Lee Brimble ?

echt top!!!
                http://frederikherregods.be

Comment

ik vind de compositie ook heel mooi hoor. De auto hoefde zeker niet groter.
                  Alleen vind ik de achtergrond niet interessant genoeg.. maar anderzijds.. als de achtergrond té interessant is dan leidt dit weer te veel de aandacht van de auto af..
                  equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Working...
                  X