Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XK8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jaguar XK8

Hallo,

Alweer heel lang geleden dat ik nog eens een postje gedaan heb

Een kennis van me verkoopt haar wagen en vroeg om er enkele foto's van te maken om deze op't internet te verkopen.

Hierbij dus enkele foto's:

Sony alpha 200 met glas en flitser...

Re: Jaguar XK8

3X jammer van de achtergrond. Daar moet je toch op letten, niet voor de verkoop maar voor een showcase. En het weggommen van de nummerplaat vind ik een lelijk effect geven. Bovendien is het nutteloos.

Comment

haal die nummerplaat er gewoon even af... En de achtergrond is heel storend. Goed voor op Kapaza te zetten maar volgens mij absoluut niet showcase waardig.
      http://frederikherregods.be

Comment

Nummerplaat weggommen doe ik al jaaaren. Reden is dat er in Nederland al verschillende wagens zo gestolen zijn. Ze kijken wat er allemaal insteekt van audio, multimedia etc... Dan zoeken ze via de nummerplaat de woonplaats van de eigenaar/auto op. En kunnen zo diefstal doen op bestelling.

K ben wel van mening dat je die nummerplaat wel mooier kunt weggommen.

Achtergrond is idd storend. Foto van het interieur vind ik iets te donker. En let er op dat je geen foto's neemt recht op de band. T is een kleine moeite om je stuur even te draaien, zodat je de velg ziet ipv de band, maar geeft een veel betere foto
        Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II
        www.YVE5.be

Comment

zoek toch ff een andere locatie op voor de rest niet veel op aan te merken. maar nu ook weer niet om fotografisch over te stoefen.

Comment

weet niet of je nog aan deze versie kunt geraken maar staan wat tips in om autoos te verkopen

Comment

Working...
            X