Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Army vehicle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Army vehicle

Hier eens een foto van de bevrijding van tienen , stond daar juist goed geparkeerd , beetje tonemapping op gedaan.
    Wat vinden jullie ervan

groetjes xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Army vehicle

beetje druk zo, uw onderwerp komt niet echt los. de bewerking zorgt voor een grote kleurige en rommelige partij.

Comment

Bedankt johan-kenobi

voor uwe technische uitleg....

xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

Comment

Ik zou de straat op de voorgrond varvangen door een kasei weg,
        verder zou ik ook het huis in de verte vewijderen.en aan de andere zijde van de foto ook iets wit ( ziet er uit alsof het en modern sport vliegtuig is )

eventueel alles een beetje verouderen (als voorbeeld kan je kijken naar de video reeks ' the war in color") daar ze je de kleuren van toen.

Dat het zo druk overkomt is niet de fout van u maar van de eigenaar van die wagen.
        Typerend voor die verzamelaars is dat zijn hun wagen vol laden met allerhande rommel welke eigenlijk niets er mee te maken heeft.rijdende rommelmarkt wagens.
        Gewoon de aanhang wagen is daar het voorbeeld van deze is normaal tegroot voor dit soort voertuig en het feit dat deze is uitgrust met een bewapening en een radio.

Fotografisch kan ik enkel mijn bovenstaande punten aan geven.
        wil er wel meer zien uit die reeks

Comment

Working...
        X