Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rescue Team Oostenrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rescue Team Oostenrijk

Tijdens mijn vakantie in de Oostenrijkse bergen, had ik het geluk een paar plaatjes te kunnen schieten van deze reddingshelicopter.

De persoon die moest opgehaald worden had uiteraard minder geluk.

Benieuwd wat jullie er van vinden. De foto is onbewerkt, met uitzondering van het kaderke.

Graag jullie mening!
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Re: Rescue Team Oostenrijk

Mooie foto van de heli in volle actie, de lucht had wel wat meer mogen meewerken eigenlijk, maar ja daar kun je zelf niks aan doen eh
    Canon 350D
    Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

sluit mij aan bij Griffin ... jmmr. van grijze lucht maar voor de rest een prima foto
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Best wel een mooie foto, en vooral een mooi kaderke!

Comment

mooie opname, de beweging van de schroeven is mooi bewaard gebleven.
          Het gele kader kan mij minder overtuigen

Comment

Ik vond het kader niet slecht, maar ook niet zo belangrijk, 't was maar om er iets rond te zetten.

Zelf vond ik het ook wel leuk dat er nog wat beweging in de schroeven zat. Op dergelijke momenten heb je uiteraard niet veel tijd om te spelen met instellingen, zeker gezien ik mijn fototoestel niet binnen handbereik had op 't moment dat ik "gedoeber" hoorde komen.
            Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Working...
            X