Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canadairs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canadairs

Aan de lac van Saint Croix, toevallig aanwezig toen 7 vliegtuigen kwamen tanken. Veel gedrum van toeschouwers. Denk dat dit wel de beste zijn uit de vele foto's die ik genomen heb.

Last edited by LJ Tom; 21 augustus 2007, 23:05. Reden: Foto's zichtbaar gezet

Re: Canadairs

Respect voor die vliegers

Jammer dat foto 2 het vleigtuig er niet volledig opstaat.

Comment

tweede is een lekkere hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

dat zijn imponerende bezigheden, goed in beeld gebracht, toffe actie!
        Groets, Gerhard
        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Beide mooie foto's
          Ik was op 16jul met vakantie in Bagnol-en foret, wij zijn toen moeten vluchten uit de huurwoning voor de bosbrand. Zijn toen naar de Lac st.Casien gaan kijken naar 7 Canadairs die over de brug scheerden om water op te pikken. Ik weet dat enkele dagen later het Militair domein van Canjuer aan het fikken was. Misschien dat deze toen in de Lac StCroix gingen "tanken"??
          Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

Comment

Klopt hoor Albatros,
            was voor de bosbrand op het militair domein.
            Waren toevallig in de buurt en aan de Lac,
            Echt spectaculair als ze daar 30 meter voor je neus in het water duiken.

Comment

lac de st qroix, heb ik de afgelopen 5 jaar elke zomer 3 weken gezeten , prachtige omgeving , 1x gehad dat we met een waterfietsje bijna midden op het meer zaten en ineens die watervliegtuigen even kwamen waterscheppen , zo dichtbij niet normaal !

maar mooie foto's
              Canon 40d - Canon 300mm F4.0 L - Sigma 18-50 F2.8

www.dannypics.wordpress.com

Comment

Spectaculair, je zou maar opgeschept worden
                Nikon D70s | Nikkor 18-135 mm | 1GB Sandisk Ultra II

Comment

Lijkt me wel spectaculair ja; weet je toevallig ook hoe zo'n ding dan water op kan nemen? Alleszinds niet al 'scheppende', anders duikt z'n neus toch recht het water in?

Comment

Dat opscheppen van personen dat is een "urban legend".
                    Ze trekken zich wel niets aan van wat zich op bepaalde plaatsen op het water bevind. Zij doen gewoon hun werk en daarmee uit.
                    Denk dat je verondersteld wordt te weten waar zij ongeveer opereren.
                    Heb ergens gelezen dat zijn in 12 seconden 5 à 6 ton water opscheppen, via hydraulisch uitschuifbare "lepels".
                    De hele operatie : dalen, water scheppen en opstijgen duur ong. 30 sec.
                    Ik kan je wel zeggen : het gaat enorm snel.

Comment

Working...
                    X