Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meiringen (CH) - F/A 18 Hornet
Collapse
X
-
Meiringen (CH) - F/A 18 Hornet
Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
Foto's op Airliners.net en myaviation.netLabels: Geen
-
-
Re: Meiringen (CH) - F/A 18 Hornet
Die derde had ik al eens gezien op Airshows.be!
Die is gewoon af en voor mij dan ook Hall of Fame waardig! Al is dit wel een subjectieve reactie
De reden: het is eens iets anders dan vliegtuigen die een hele foto vullen, deze vlieger bevind zich dan nog op een sterk punt en dat landingslichtje geeft natuurlijk de 'final touch'.
PS: in het najaar ga ik naar de Axalp Airshow en ga ik wrs ook spotten te Meiringen, en dan hoop ik ook met zulk meteriaal thuis te komen
Greetz
-
Merci voor je commentaar, Steven
Niet alleen die laatste staat op Airshows.be, nog zo'n 40 andere ook hoor.
Heb er ook de info gepost over Axalp die ik vorige week donderdag kreeg. Maar die had je misschien al gevonden?Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
Foto's op Airliners.net en myaviation.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airfighter Bekijk berichtHeb er ook de info gepost over Axalp die ik vorige week donderdag kreeg. Maar die had je misschien al gevonden?
Yep, heb mijn hotelletje al geboekt voor naar de Axalp Airshow te gaan
Comment
-
Alle drie , voorkeur gaat naar laatste , prachtig landschap trouwensGroetjes, Fabrice
www.fabke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk berichtMooi!
Voor mij nummer 3.
Pace
Comment
-
Nr 3, prachtig.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Prachtige derde! Hoe bekom je dat stervormige effect? Heb dit al vele malen geprobeerd, maar krijg nooit een dergelijk effect? Komt daar photoshop aan te pas, of is dit recht uit de camera?Sony DSLR-A100, DT 18-70 mm F3.5-5.6, Minolta AF 75-300 F4.5-5.6
www.jeffnuyts.be
Comment
-
-
De derde is prachtig... maar de tweede spreekt mij ook wel aan
Comment
-
Dank jullie voor de commentaren!
Oorspronkelijk geplaatst door -Jeff- Bekijk berichtPrachtige derde! Hoe bekom je dat stervormige effect? Heb dit al vele malen geprobeerd, maar krijg nooit een dergelijk effect? Komt daar photoshop aan te pas, of is dit recht uit de camera?Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
Foto's op Airliners.net en myaviation.net
Comment
Comment