Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

.: Audi A4 meets Focus & Golf @ Montzen :.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• .: Audi A4 meets Focus & Golf @ Montzen :.

Hallookes ,

onlangs op wederzijdse vraag van mij en de eigenaars een fotoshootje gemaakt van hun blinkende en fraaie vierwielers in Montzen.
    Persoonlijk ben ik vrij tevreden over het resultaat maar natuurlijk hoor ik ook graag de mening van mijn mede BD'ers
    Beginnen doen we vandaag vooral met de Audi , binnenkort zal ik een " deel 2 " posten waarin de andere wagens meer in the picture staan.

Mvg

Last edited by Micro; 16 augustus 2007, 23:53. Reden: Uitbreiding woordje uitleg ;-)

Re: .: Audi A4 meets Focus & Golf @ Montzen :.

De tweede

Eén leuk geprobeerd, maar te veel storende elementen (vooral die lichtmast). En je ziet zo weinig van de overige twee wagens, waarvan er eentje wel erg dicht tegen het spoor staat Je staat er ook langs de schaduwzijde van de trein, wat de foto niet echt ten goede komt.

Drie vind ik ook nog wel mooi, al had je daar rechts nog wat kunnen croppen denk ik.
    Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
    http://www.rail4life.com

Comment

2 is een prachtige foto
      http://frederikherregods.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filosoofke Bekijk bericht
        De tweede

Eén leuk geprobeerd, maar te veel storende elementen (vooral die lichtmast). En je ziet zo weinig van de overige twee wagens, waarvan er eentje wel erg dicht tegen het spoor staat Je staat er ook langs de schaduwzijde van de trein, wat de foto niet echt ten goede komt.

Drie vind ik ook nog wel mooi, al had je daar rechts nog wat kunnen croppen denk ik.
        Hij stond net niet in het vrije ruimte profiel hoor van het spoor

Comment

Goed idee, nummer 1, maar de aandacht gaat hier al snel naar de omgeving.
          Bij de tweede komt het onderwerp er inderdaad beter uit ... er zijn minder blikvangers in beeld en het onderwerp komt beter los.
          En nummer 3 ... croppen tot net boven de wagen en dan is die zóóóóóóó sjiek.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

[QUOTE=Micro;1522870]Hallookes ,

onlangs op wederzijdse vraag van mij en de eigenaars een fotoshootje gemaakt van hun blinkende en fraaie vierwielers in Montzen.
            Persoonlijk ben ik vrij tevreden over het resultaat maar natuurlijk hoor ik ook graag de mening van mijn mede BD'ers
            Beginnen doen we vandaag vooral met de Audi , binnenkort zal ik een " deel 2 " posten waarin de andere wagens meer in the picture staan.

Mvg

QUOTE]

Deze foto's technisch beoordelen kan ik niet, maar als het onderwerp "auto" is, dan zou, volgens mij, de foto enkel de auto mogen laten zien met zo weinig mogelijk "storende" achtergrond. Zonder titel zouden deze foto's net zo goed over treinen kunnen gaan. Zijn de eigenaars van de auto's echter tevreden, so be it. En zwart is sowieso moeilijk goed in beeld te brengen.

Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Mooie B6 avant
              (Al zou ik persoonlijk de ringen op de grille laten zitten.)

De eerste foto is idd een leuk idee maar had `m graag zonder de andere 2 en van iets dichterbij gezien. Ik denk dat je op die manier iets meer aandacht naar de wagen trekt.
              De derde had (van mij) iets meer naar rechts genomen mogen worden, dus zonder de toren en de andere 2 wagens (die staan er een beetje loos op).

De 2e is het leukste, mss dat de avant er nog iets meer beeldvullender op had mogen staan.

Just my €0.02
              Newby met een Powershot S3
              En nu ook een Pentax K100D met 18-55 en een Tamron 70-300
              -----

Comment

Ja jong Mikey,

Ferm fotos he!!
                Kan al ni wachten op de rest!!

Keep up the good work!!

Comment

Thx voor de comments guys , nog meer foto's van deze shoot vindt je hier

Comment

Working...
                  X