Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW @ Haven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BMW @ Haven

Foto's van mijn wagen aan de kade in Gent
    terwijl ze voor een magazine foto's pakten, heb ik ook gauw even pics gepakt.

comments?
    Last edited by The Chosen One; 15 augustus 2007, 12:51.
    Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mm

Re: BMW @ Haven

volgens mij één foto teveel
    Groetjes DD
    Fronstages

Comment

en niet mooi tussen de lijntjes geparkeerd
      Groetjes van tozumi

Bezoek hier mijn webstek

Comment

Knappe foto's, en knappe wagen

Comment

Nummer 1 is de mooiste! Maar haal maar snel 1 foto weg want je mag er max. 3 posten.

Comment

Mooie auto maar alle 3 de foto´s zijn ze een beetje aan de donkere kant.
            BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              Nummer 1 is de mooiste! Maar haal maar snel 1 foto weg want je mag er max. 3 posten.
              Hoezo nr.1 is de mooiste, is toch 3x dezelde auto.
              Maar zonder gekheid, was er niet de mogelijkheid voor een andere achtergrond te zoeken ?
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik vind ook dat het onderwerp veel punch verliest door de haast identieke kleur van de containers.
                David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Bij foto 1 & 2 vind ik de wagen te veel in het midden staan wat de compo niet ten goede komt.
                  Foto 3 is al wat beter , maar zowel voor u als voor de mensen van het magazine , ne rode auto tegen een achtergrond van rode containers vind ik een minder goede keuze.

Wel ne chapeau voor de wagen zelf,knap ! Wanneer mag ik die eens onder handen nemen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                    Bij foto 1 & 2 vind ik de wagen te veel in het midden staan wat de compo niet ten goede komt.
                    Foto 3 is al wat beter , maar zowel voor u als voor de mensen van het magazine , ne rode auto tegen een achtergrond van rode containers vind ik een minder goede keuze.

Wel ne chapeau voor de wagen zelf,knap ! Wanneer mag ik die eens onder handen nemen ?
                    kwou nog ff zeggen, de perfecte positie om foto's te pakken kon ik nooit nemen, aangezien de "echte fotograaf" zijn statief daar stond.
                    kwou gewoon ff wa pics van mijn kar.
                    alvast merci voor de comments

op 26 augustus is het megameeting in Sint-Lievens-Houtem
                    met springkastelen, zwembad, oldtimers, special cars, honderden uitgebouwde wagens, bierbakklimmen, ... ge zijt welkom
                    mss kan je daar wa pics nemen ?
                    Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mm

Comment

Working...
                    X