Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mag ik vragen wanneer en waar je de Reds gezien hebt ? (op moment van deze opnames ? )
De laatste keer dat ik ze (in belgie) gezien heb, is nl. al jaren geleden; precies of ze niet meer naar Belgie willen / mogen komen. (Da's ook moeilijk met die strenge reglementeringen en dus ook het beperkte aantal air-shows in ons landje)
Mag ik vragen wanneer en waar je de Reds gezien hebt ? (op moment van deze opnames ? )
De laatste keer dat ik ze (in belgie) gezien heb, is nl. al jaren geleden; precies of ze niet meer naar Belgie willen / mogen komen. (Da's ook moeilijk met die strenge reglementeringen en dus ook het beperkte aantal air-shows in ons landje)
knap hoor, welk objectief gebruik je ? sportprogramma of zelf gekozen sluitentijd?
Ik gebruik de Canon 100-400.
Jets fotografeer ik altijd met diafragmavoorkeuze (f8 à f11)
Props altijd met sluitertijvoorkeuze (1/100sec à 1/200sec)
Nooit het sportprogramma - deugt voor niks bij een dergelijk gekozen programma heb ge de keuze van AF-punt niet zelf onder controle
Comment