Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mocht je de nadruk gelegd willen hebben op het net niet raken en was dit je enigste doel dan had je m beter geplaatst in fotofun.
Als je de foto in zn geheel wilde laten zien dan vind ik dit afbreuk doen aan je foto:
Ik zie maar 1 Spitfire die nog een stukje vleugel mist.
Er zit er een vleugel in de weg.
Ik merk aardig wat ruis op.
Ik zie geen scherpte op het toestel ( het kan door het verkleinen komen maar de voorste vleugel lijkt me scherper )
Dit had je wss zelf ook al gezien.
Maar Probeer rustig verder en het zal goedkomen aan je andere platen te zien.
Misschien eens minder gecropt posten, met beide toestellen in beeld. Hoewel onscherp en met enige ruis (misschien eens door Noise Ninja of zo halen) vind ik deze opname toch meer 'verhaal' hebben dan menig andere opname onder 'Transport'.
:::: Canon :::: 1D MkII N :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6
Comment