Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vectura

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vectura

    is ook een zeer mooi schip








    zo zie je maar dat met regen weer ook dingen lukken

    zijn momenteel de laaste ,ik heb er nog wel maar ik zou denk ik hier om de duur een spam worden
    deze is trouwens nummer 102 in men verzameling

    groetjes

  • #2
    Re: vectura

    lelijke kale kade op voorgrond verstoort eerste foto. Binnenvaart in mooie omgeving fotograferen is niet altijd evident hé ...
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: vectura

      Een mooi schip verdient het om mooi vastgelegd te worden. De enige manier waarop ik dit praktisch mogelijk zie is dmv close-ups, want telkens heb je hier eigenlijk de omgeving die enorm stoort. compo's kunnen ook wat beter.

      Comment


      • #4
        Re: vectura

        Tja, ik zal mij een beetje moeten aansluiten bij de rest...
        * foto 1 wordt helemaal verstoord door de (lelijke) kade
        * foto 2 is een 'compact-foto' (snel, snel en ook te centraal)
        * foto 3 valt nogal mee ik had alleen een beetje meer van rechts laten zien want nu komen er allerlij ongewenste exteraatjes bij (oranje streepje, begin dek bovenaan)

        Maar oefening baart kunst (en in dit geval foto's)!
        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

        Comment


        • #5
          Re: vectura

          ja ik moet mischien eens een bootje aanschafen wie weet
          groetjes
          de eertste foto kon ik niet anders ik moet ook denken aan men diepte in men foto ,ik zoek al meer dan 6 maanden achter een goed plek dus ja gaat niet zomaar op 1 dag ,en dan soms mensen die staan te roepen en tieren dat ze op de foto staan .loop dan niet voor men lens he .
          groetjes
          Last edited by antony; 8 juli 2007, 17:26.

          Comment

          Working...
          X