Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie helikopter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Politie helikopter

Zaterdag getrokken boven de Schelde in Antwerpen. Het weer was wel niet echt schitterend. Een paar minuutjes daarvoor was deze nog bootjes van Greenpeace aan het pesten.
    Was de eerste maal dat ik zoiets trok. En valt het wat mee voor een eerste keer?

I put the sexy in dyslexia

Re: Politie helikopter

Ik heb het niet op politiehelicopters, maar ik vind ze fotomatisch gezien (en daar draait het uiteraard om), zeker niet slecht ;-)
    Mvg,
    Johan

Comment

Dat mag gezien worden
      Jammer dat we hier zo weinig een mooie lucht hebben want dat had de foto's nog sprekender gemaakt
      Flickr PBase
      Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Ze staan er in alle geval mooi op, maar inderdaad, als we eens wat meer blauwe lucht hadden, was het contrast met de witte helicopter mooier overgekomen ...
        Welke lens heb je gebruikt ?
        In alle geval
        Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
          Welke lens heb je gebruikt ?
          In alle geval
          De beercan van Minolta. 70 - 210 F4

Bedankt voor de commentaren.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

1ste is niet zo goed, mist wat scherpte...
            2de en 3de daarentegen zijn wel goed, zeker de 3de, mooi scherp en toch nog wat beweging in de wieken, zo moet het

Comment

Working...
            X