Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Bourget 2007: Blikvangers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Le Bourget 2007: Blikvangers

Prachtig,

ik ben zelf ook naar le bourget geweest vorige week, maar heb geen enkele foto waarvan ik het waard vind om hem te tonen.

Die F18 bijvoorbeeld, vind ik gewoon super!
    met welke lens zijn deze getrokken? Ikzelf heb een 170-500 van Sigma maar vind de resulataten redelijk bedroevend. (of zou het aan mij liggen )
    Zijn deze foto's dan nog gecropt? want met mijn 500 heb ik die jets nog zo groot niet in beeld.

klasse
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen_74 Bekijk bericht
      Prachtig,

ik ben zelf ook naar le bourget geweest vorige week, maar heb geen enkele foto waarvan ik het waard vind om hem te tonen.

Die F18 bijvoorbeeld, vind ik gewoon super!
      met welke lens zijn deze getrokken? Ikzelf heb een 170-500 van Sigma maar vind de resulataten redelijk bedroevend. (of zou het aan mij liggen )
      Zijn deze foto's dan nog gecropt? want met mijn 500 heb ik die jets nog zo groot niet in beeld.

klasse
      De foto's zijn gemaakt met de Canon 100-400mm, een fantastische lens. wat betreft de Sigma kan ik geen uitspraak doen omdat ik er nooit mee gewerkt heb; maar ik weet wel dat je met een dergelijke lens op minstens 1/500sec moet fotograferen met de Canon daarentegen kan ik tot 1/125sec nog scherpe opnames maken, de IS speelt hier een grote rol.
      Foto 1 is een klein beetje gecropt de andere foto's niet, ik kon wel heel kort bij de flying display komen wat niet mogelijk was voor de gewone toeschouwers.

Comment

Mooie reeks
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Voor mij 1 en 2 (en om eerlijk te zijn 3 ook wel een beetje)

Ken
          |||*The Golden Shot*|||

Comment

Working...
          X