Prachtige reeks van inderdaad een prachtige oldtimer
Nr3 is mooi maar ik had ook liever met de wielen gezien (persoonlijke goesting)
Bedankt voor jullie reacties.
De wielen erbij in foto 3 is dit inderdaad een logische optie.
Omdat het rechter wiel er dan ook op moet staan wordt de foto meer een totaaloverzicht.
Gevolg is dat de dragshute dan minder prominent aanwezig is en dat was bij deze uitsnede niet de bedoeling, ik wilde eens wat anders dan anders uitproberen.
Waardeer jullie commentaar wel.
Foto 3 : Als je uitzoomt totdat verticaal staart én neuswiel volledig in beeld zijn en dan het beeld horizontaal kadreert dat neus in midden is, krijg je een symetrisch effekt en blijft de chute alsnog prominent aanwezig. In dat geval had nr. 3 ook mijn eerste keuze geweest...
En toch : fotografie blijft een kwestie van smaak - ieder heeft zijn voorkeuren
:::: Canon :::: 1D MkII N :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6
Foto 3 : Als je uitzoomt totdat verticaal staart én neuswiel volledig in beeld zijn en dan het beeld horizontaal kadreert dat neus in midden is, krijg je een symetrisch effekt en blijft de chute alsnog prominent aanwezig. In dat geval had nr. 3 ook mijn eerste keuze geweest...
En toch : fotografie blijft een kwestie van smaak - ieder heeft zijn voorkeuren
Men vraagt en wij draaien we zijn hier om van elkaar te leren.
Twee nadelen aan deze foto:
Het valt nu meer op dat het toestel niet geheel tot recht tegen over mij gedraaid is, meer symmetrisch was mooier geweest.
Zou mooier zijn als het gras op de voorgrond weggeshopt zou worden.
Maar de wielen staan er op voor de liefhebbers
Prachtige reeks, met voorkeur voor compo 3, zelf ooit een 5 tal keer in modelbouw gemaakt, en ooit weggeblazen geweest op KB 10 JBW in mijn jeugd/legerdienst
Comment