Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mooie zw foto, had wel ook graag de voorkant gezien, de schitterende voorspoiler van de RS4 is niet te onderschatten.
Vindt het wel een beetje raar dat hier niemand op reageert dat de foto zo klein is, toen ik thumbs gebruikte kreeg ik redelijk wat reacties dat de foto's groter moesten zijn.
Persoonlijk heb ik niets tegen effe doorklikken naar een grote foto.
Knappe weerspiegeling, wil best nog wat meer zien.
Dit is een postzegel en geen foto.
Je mag hier posten met langste zijde tot 900 pixels.
Vind de foto te donker. Beetje highlighten kan hier geen kwaad.
Bedankt voor de reacties!
Ik heb wel een paar foto's van de voorkant van de wagen, maar de achtergrond van die foto's zijn helemaal niet goed.
Ik zal eens wat nieuwe maken in een geschiktere omgeving, maar dat zal voor na de examens zijn vrees ik.
mooie foto. maar misschien rechts beetje croppen. zwart wit is hier wel leuk in de veronderstelling dat de wagen zwart is. bij een blauw of rode versie zou kleur foto een betere keuze geweest zijn. Wel spijtig dat de auto niet de RS-velgen had, maar kan jij niets aan doen. Niet zomaar een auto om even van punt A naar punt B te rijden.
oh man man man, wat nen auto, daar geef ik een nier voor
en wat een foto
mooie zwart wit omzetting maar misschien iets te veel lege ruimte aan de rechterkan
Comment