Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baltic airlines

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Baltic airlines

Is dit wat? Nooit eerder iets gepost in Transport.

Zeg gerust of het of mss wel is

Vorige zomer geschoten in Sint-Petersburg

Re: Baltic airlines

Hmz, zit met een dubbel gevoel, dit had een zeer goeie kunnen zijn want wat jij daar gefotografeerd hebt is zelden te zien in het westen, ik weet niet met welke lens je gefotografeerd hebt maar je komt hier duidelijk mm's te kort. dus je had hier, indien je dat nog niet gedaan hebt, wel wat mogen croppen.

de compositie is in mijn ogen nogal centraal, geef hem wat ruimte in de richting dat hij vliegt en vanachter aan het toestel iets minder dan vooraan

wat de sluitertijd betreft: ik zie meer dan voldoende beweging in de staartrotor, maar de hoofdpropellor is maar zus enzo, daar had wat meer beweging mogen inzitten, dus ietwat langere sluiter

maar nogmaals, dit is mijn mening en wie ben ik

als ik zo een foto genomen zou hebben zou ik deze toch bijhouden, het is immers niet alledaags dat je zo'n Rus ziet!

PS: onderaan zie je een 'vuiltje' weet niet wat dat is maar dat is makkelijk weg te clonen met photoshop

greetz en nog veel fotoplezier!

StevenVH (collegaspotter )

Comment

Het is met mijn D70s gefotografeerd met de Sigma lens die tot 300mm gaat. De camera stond er niet helemaal voor ingesteld en het is ook mijn ding niet om heli's te schieten. Zou zo op het eerst niet weten hoe die bewegingen beter te krijgen in de schoepen. Wat dat croppen betreft ben je juist maar precies omdat ik niet echt weet hoe die te brengen heb ik die gewoon gepost.

Hier even een aanpassing. Elk uit een verschillende foto trouwens (tweede heeft iets meer rotorbeweging, net ietsje meer)

Comment

2e en 3e versie vind ik beter
        interessant transport
        Canon 350D
        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Het is met mijn D70s gefotografeerd met de Sigma lens die tot 300mm gaat. De camera stond er niet helemaal voor ingesteld en het is ook mijn ding niet om heli's te schieten. Zou zo op het eerst niet weten hoe die bewegingen beter te krijgen in de schoepen. Wat dat croppen betreft ben je juist maar precies omdat ik niet echt weet hoe die te brengen heb ik die gewoon gepost.

Hier even een aanpassing. Elk uit een verschillende foto trouwens (tweede heeft iets meer rotorbeweging, net ietsje meer)

2 en 3 al een stuk beter, wat die beweging betreft in de schroeven: op voorkeur voor sluitertijd zetten, en op een 200ste of op een 250ste zetten.

wat het croppen betreft: al een stuk beter, al zou ik vanvoor nog een klein stukje eraflaten maar das dan persoonlijke smaak!

greetz,
          StevenVH

Comment

Heleaal mee eens. Weer eens een totaal andere heli. Lijkt een Mil Mi 17.

Comment

Sensor eens kuisen (eerste), maar voor de rest vrij uniek
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Sensor eens kuisen (eerste), maar voor de rest vrij uniek
                Het was en veeg vuil op de lens, camera nadien nog gebruikt en het was geen vuil op de sensor blijkbaar.

Maar iedereen bedankt voor jullie reactie.

Comment

Working...
                X