Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmz, zit met een dubbel gevoel, dit had een zeer goeie kunnen zijn want wat jij daar gefotografeerd hebt is zelden te zien in het westen, ik weet niet met welke lens je gefotografeerd hebt maar je komt hier duidelijk mm's te kort. dus je had hier, indien je dat nog niet gedaan hebt, wel wat mogen croppen.
de compositie is in mijn ogen nogal centraal, geef hem wat ruimte in de richting dat hij vliegt en vanachter aan het toestel iets minder dan vooraan
wat de sluitertijd betreft: ik zie meer dan voldoende beweging in de staartrotor, maar de hoofdpropellor is maar zus enzo, daar had wat meer beweging mogen inzitten, dus ietwat langere sluiter
maar nogmaals, dit is mijn mening en wie ben ik
als ik zo een foto genomen zou hebben zou ik deze toch bijhouden, het is immers niet alledaags dat je zo'n Rus ziet!
PS: onderaan zie je een 'vuiltje' weet niet wat dat is maar dat is makkelijk weg te clonen met photoshop
Het is met mijn D70s gefotografeerd met de Sigma lens die tot 300mm gaat. De camera stond er niet helemaal voor ingesteld en het is ook mijn ding niet om heli's te schieten. Zou zo op het eerst niet weten hoe die bewegingen beter te krijgen in de schoepen. Wat dat croppen betreft ben je juist maar precies omdat ik niet echt weet hoe die te brengen heb ik die gewoon gepost.
Hier even een aanpassing. Elk uit een verschillende foto trouwens (tweede heeft iets meer rotorbeweging, net ietsje meer)
Het is met mijn D70s gefotografeerd met de Sigma lens die tot 300mm gaat. De camera stond er niet helemaal voor ingesteld en het is ook mijn ding niet om heli's te schieten. Zou zo op het eerst niet weten hoe die bewegingen beter te krijgen in de schoepen. Wat dat croppen betreft ben je juist maar precies omdat ik niet echt weet hoe die te brengen heb ik die gewoon gepost.
Hier even een aanpassing. Elk uit een verschillende foto trouwens (tweede heeft iets meer rotorbeweging, net ietsje meer)
2 en 3 al een stuk beter, wat die beweging betreft in de schroeven: op voorkeur voor sluitertijd zetten, en op een 200ste of op een 250ste zetten.
wat het croppen betreft: al een stuk beter, al zou ik vanvoor nog een klein stukje eraflaten maar das dan persoonlijke smaak!
Comment