Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

polo gti 2000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• polo gti 2000

Re: polo gti 2000

Knappe laatste

Jammer dat:
    - lantaarnpaal niet brandt, misschien kan je het zelf doen en een gloed op de wagen laten vallen?
    - ik zie mistlichten vooraan, waarom steek je die ook niet aan?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

niet mooi vastgelegd, ja het blijft hier evengoed..........Showcase hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@ ajuin
        ik vindt de lantarenpaal zelf een storend element in de foto en had wat mij betreft wel weg gemogen.
        en idd ik had de mist lampen ook kunnen ontsteken.

@bouk
        verklaar je nader?!

Comment

De 2e mist scherpte, kan niet bepaald een punt vinden waar hij scherp is
          de laatste is de beste uit de reeks, al was er volgens mij meer uit te halen.
          Nog eens opnieuw proberen
          StijnDeGrauwe.be

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met Bouk eens ben, Dit is niet echt showcase waardig Deze foto's zouden beter in fotodiscussie.

De 1e foto is niet echt slecht maar het bordje vna parking trekt mijn aandacht en de underskirt van de wagen is vuil ofwel bekrast. Ook had ik misschien de linker achtervelg wat meer ruimte gegeven.

De 2e foto mist duidelijk scherpte en ik meen vrij veel ruis te zien

Bij de 3e stoort de lantaarnpaal inderdaad regelijk fel en de mistlampen hadden aan mogen zijn. Positief punt aan deze foto is toch wel de mooie zonsgloed die je WEL goed hebt vastgelegd (dit is een compliment )

Dit is wel opbouwende commentaar (dus bedoeld om iets van te leren en niet om aanstoot aan te nemen).

Groetjes

Joris

Comment

Working...
            X