2 mei 2007 - 17.24 : HLE 1608 trekt negen I6-rijtuigen. De P-trein P8003 van Schaarbeek naar Oostende rijdt ten westen van Gent-Sint-Pieters op L50A in de richting van de kust.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
P-trein getrokken door HLE 1608
Collapse
X
-
P-trein getrokken door HLE 1608
Labels: Geen
-
-
Re: P-trein getrokken door HLE 1608
Ah, het kerkske van Hansbeke. Mooie compositie.
-
Ik zou het meer een alledaagse foto willen noemen van een reizigerstrein in doorrit....maar daarom niet minder mooi.
Kerkske speelt goed mee in de beeldopbouw."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Mooie diagonalen.
Ik twijfel of ik het baantje rechts er zou bij laten of niet.Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
-
Een mooie kleurrijke foto, maar ook voor mij een betere compo met iets minder voorgrond en zonder het wegje..
groetjes
K@rel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Neok Bekijk berichtEn dit alles getrokken door het oog van een Trein kenner
Want ik zou begot niet weten welke type waar naartoe rijdt als ik hem voorbij zie komen---
Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen
Comment
-
PS je hebt blijkbaar de exif weggehaald (of kwijtgespeeld), maar je kan dus wel degelijk met een kitlensje fraaie foto's maken, om maar te zeggen 't hangt af van de gast achter het bakske en niet van 't glas voor het bakskeerik, Nikon materiaal
'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk berichtEen gouden locomotief (het gaat blijkbaar goed met de NMBS) is nog makkelijk te herkennen he
Comment
Comment