Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De 1ste is zeker een juweeltje van een foto, lijkt écht uit een doos met oude foto´s te komen, dus zeker een zeer geslaagde bewerking
De andere 2 spreken mij niet zo aan, wat te krap en niet veel zeggend.
Voor mij juist de tweede en de derde; een orginele benadering.
Overigens stoort hier het copyright logo meer dan anders. Maak van die 2007 eens 1938 en je zult zien dat de foto's er merkbaar op vooruitgaan.
Mooi hoor. Vooral de eerste is een schoonheid. Ben er nog niet uit welke het is, ziet er een beetje als een belgische p8 uit.
Lijkt het meest op de poolse 01-49 klasse, een 2-6-2 loc.
@doedelzakje : korte beschrijving
- old newspaper-filter van Virtualphotographer om foto een oude kleur te geven
- via histogram contrast terug verhoogd want dat was wat verloren gegaan door de vorige filter
- scheurtjes, kader, enz : gebaseerd op tutorial van HV waarbij best ook de rand van de ingekaderde "nieuwe" foto verzacht wordt anders komt die te scherp over tov de rest.
Mooi hoor. Vooral de eerste is een schoonheid. Ben er nog niet uit welke het is, ziet er een beetje als een belgische p8 uit.
Lijkt het meest op de poolse 01-49 klasse, een 2-6-2 loc.
Ik heb het even op de site opgezocht :
De Ol 49-12 is een Poolse ex-PKP 2-6-2 stoomlocomotief
maar vraag me niet meer details, want ik ken er eerlijk gezegd niet zo veel van
Comment