Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een echte Amphicar en nog in goede staat ook. Valt niet mee om zo iets op de plaat te zetten. Veel vrijheid om de compositie te bepalen heb je niet. Toch een aardig plaatje.
Een echte Amphicar en nog in goede staat ook. Valt niet mee om zo iets op de plaat te zetten. Veel vrijheid om de compositie te bepalen heb je niet. Toch een aardig plaatje.
Is da zo eentje van Kapitein Zeppos?
Alpha male no more. Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek. FB: Joska Joska.
Dat is zo eentje van kapitein Zeppos.
Een echte Amphicar, een zeldzame oldtimer (je ziet dat aan die witte bandenflanken ) , in perfecte staat zo te zien, een unieke auto in de autogeschiedenis (van lang geleden......), een uniek vaartuig ....
De foto van peterfoto is in die zin wel een zeldzaamheid. Omdat er niet zo veel Amphicars gebouwd zijn en het is nog zeldzamer om ze in zo'n goede staat te zien.
De foto is dan (autotechnisch...) ook heel goed omdat je de twee (blinkende) schroeven van het vaartuig (of is het een auto ) kan zien.
In oudere topic's is inderdaad de kans groot dat foto's verdwijnen door opruimen van webspace, verhuisen van server ect...
We kunnen eens vriendelijk vragen aan de TS of hij de foto nog eens online kan zetten, maar anders is het niet echt nuttig om oude topics omhoog te snorren.
Mmm, ik zie net dat jullie enkele dagen geleden nog eens gekeken hebben naar dit topic. Ik ga mijn best doen om de opname terug te zoeken. Ik had m al van mijn hosting af gegooid wegens te weinig interesse. Even geduld...
Comment