Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spotting test met Sigma 120-300mm (zonder TC's) - Deel II
Collapse
X
-
-
Re: Spotting test met Sigma 120-300mm (zonder TC's) - Deel II
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht1 en 3, twee te krap gekadreerd, meer ruimte aan de neus geven, indien zo genomen, ja dan heb je gewoon pech<
keep on going!
Soms heb je ook al eens téveel tele!...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht1 en 3, twee te krap gekadreerd, meer ruimte aan de neus geven, indien zo genomen, ja dan heb je gewoon pech<
keep on going!
Foto's zijn alle drie ok qua belichting en zo , enige wat ik persoonlijk zou doen is iets minder verscherpen want vindt ze net iets te scherpGroetjes, Fabrice
www.fabke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe Bekijk bericht... enige wat ik persoonlijk zou doen is iets minder verscherpen want vindt ze net iets te scherp
Ik was zelf ook niet 100% tevreden toen ik de foto's hier zag verschijnen na de posting.
De originelen vond ik natuurlijk wél goed, maar ik heb reeds meermaals vastgesteld dat de default settings in BDSizer voor sommige beelden toch iets téveel verscherping geeft...
Ik zal er in de toekomst nog beter moeten op letten...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk berichtThx voor je constructief advies fafafabe, je hebt volkomen gelijk!
Ik was zelf ook niet 100% tevreden toen ik de foto's hier zag verschijnen na de posting.
De originelen vond ik natuurlijk wél goed, maar ik heb reeds meermaals vastgesteld dat de default settings in BDSizer voor sommige beelden toch iets téveel verscherping geeft...
Ik zal er in de toekomst nog beter moeten op letten...Groetjes, Fabrice
www.fabke.be
Comment
Comment